Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Szükséges regisztrálni a rendeléshez?

Webáruházunkban regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül, „vendégként” is vásárolhat.

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

A Webáruházunkban megrendelt termék(ek) kifizetése történhet előre utalássaé (átutalás), bankkártyás fizetéssel (SimplePay), vagy utánvéttel a kiszállítást teljesítő futárnál bankkártyával vagy készpénzben.

Van minimum rendelési érték/mennyiség?

A megrendelésnek minimum értéke/mennyisége nincs.

Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?

 Ha a leadott megrendelését módosítani szeretné, kérjük, hogy írjon az info@homedirect.hu címre.

Mi történik, ha egy termék nincs raktáron?

Amennyiben az Ön által választott termék nincs raktárban, felajánlunk egy helyettesítő terméket.

A helyettesítő termék elfogadása nem kötelező. Illetve lehetőség van a termék beérkezését megvárni, és akkor küldjük el a csomagját.

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben a info@homedirect.hu címre. Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

A számlát a rendelés leadásakor megadott email címre fogjuk elküldeni, melyet a termék kiszállításának megkezdésekor (átadás a futárnak) küldjük el Önnek, illetve Regisztrált vásárlóként a fiókom/ rendeléseim menüben le lehet tölteni. Kivétel ez alól az olyan előre kifizetett termék rendelése, amikor a jogszabályban előírt határidőn belül kiküldjük a számlát. Ha valamilyen oknál fogva még sem kapta meg a számlát, kérjük hogy jelezze nekünk emailben az info@homedirect.hu címen.

Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?

A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását leszerződött futárszolgálat végzi.

Országos a házhozszállítás?

A Webáruházunkból megrendelt termékeket az általunk leszerződött futárszolgálat az ország egész területén kiszállítja. A megrendelt termék(ek) postafiók címre vagy postahivatalba történő kézbesítésére nincs lehetőség.

Hol és hogyan tudom a megrendelt csomagokat nyomon követni?

Csomagküldeményének státuszát a csomagszám megadásával a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes oldalon tudja nyomon követni, de emailben is tájékoztatjuk a megrendelés állapotáról.

Mi a megrendelések várható szállítási ideje?

Rendelését a megrendeléstől számított 4-10, de legfeljebb 30 munkanapon belül szállítjuk ki. A szálíltási idő a megrendelt termék elérhetőségétől függ, melyet minden esetben feltüntetünk a termék adatlapján.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

  • A megrendelt termék a visszaigazolást követően átvehető személyesen is Budapesti címünkön hétköznapokon 8-18:00 óra között (1225 Budapest, Zambelli Lajos u. 41.), vagy kérésre kiszállítjuk Önnek. Személyes átvételek esetén igyekszünk rugalmasak lenni és lehetőséget biztosítunk a személyes átvételre, előre egyeztetés után.

  • A házhozszállítást a Futár.hu és a GLS futárszolgálata által illetve egyes esetekben saját autóval történik.

  • A személyes átvételnél a fizetési opciók az előre utalás, online megrendeléskor bankkártyás fizetés (helyszínen nem lehetséges bankkártyával fizetni) és a készpénzzes fizés. Készpénzzes fizetésnél kérjük, hogy pontosan készítse elő a megrendelés összegét.

  • Saját autóval történő szállítás esetén előre utalással és készpénzzel fizethet, kártyás fizetésre ilyen esetben nincs lehetőség!

Hogyan lehet a szállítási címet utólag módosítani?

A szállítási cím módosításának igényét kérjük jelezze e-mailben info@homedirect.hu címre, vagy telefonon a +36 (30) 705 8765 -as számon.

Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült?

Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kapott kérjük jelezze e-mailben info@homedirect.hu címre.

Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját.

Mit tudok tenni, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?

Észrevételét kérjük jelezze e-mailben info@homedirect.hu címre. Az e-mailben kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját.

Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat?

A megvásárolt termék(ek) visszaküldéséhez tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) vehet igénybe. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót terheli, azonban segítünk a vissza juttatásban díj ellenében. Minden esetben egyeztetünk Önnel a visszaküldés megkönnyítése miatt.

A terméke(ke)t az alábbi címre küldheti vissza:

ZenFlex Kft.

Budapest, 1225, Zambelli Lajos u. 41.

A termék(ek) vételárát visszautaljuk!

Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?

Az általunk szerződött futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a csomag átadását.

Ha ez nem történik meg, a csomag visszakerül a raktárunkba