Weboldalunk a böngészés tökéletesítése érdekében cookie-kat használ.

Készletkisöprés Érdekel>>

Gyakran ismételt kérdések

Szükséges regisztrálni a rendeléshez?

Webáruházunkban regisztrált vásárlóként vagy regisztráció nélkül, „vendégként” is vásárolhat.

Milyen fizetési módok közül lehet választani?

A Webáruházunkban megrendelt termék(ek) kifizetése történhet előre utalássaé (átutalás), bankkártyás fizetéssel (SimplePay)-

Van minimum rendelési érték/mennyiség?

A megrendelésnek minimum értéke/mennyisége nincs.

Van lehetőség a rendelésemhez a kiszállítás előtt terméket hozzáadni, vagy abból törölni?

 Ha a leadott megrendelését módosítani szeretné, kérjük, hogy írjon az info@homedirect.hu címre.

Mi történik, ha egy termék nincs raktáron?

Amennyiben az Ön által választott termék nincs raktárban, felajánlunk egy helyettesítő terméket.

A helyettesítő termék elfogadása nem kötelező. Illetve lehetőség van a termék beérkezését megvárni, és akkor küldjük el a csomagját.

Hogyan törölhetem a megrendelésemet?

A megrendelés törlésének igényét kérjük jelezze e-mailben a info@homedirect.hu címre. Rendelési azonosítót kérjük feltüntetni.

Hogyan fogom megkapni a számlát az online vásárlásról?

A számlát a rendelés leadásakor megadott email címre fogjuk elküldeni, melyet a termék kiszállításának megkezdésekor (átadás a futárnak) küldjük el Önnek, illetve Regisztrált vásárlóként a fiókom/ rendeléseim menüben le lehet tölteni. Kivétel ez alól az olyan előre kifizetett termék rendelése, amikor a jogszabályban előírt határidőn belül kiküldjük a számlát. Ha valamilyen oknál fogva még sem kapta meg a számlát, kérjük hogy jelezze nekünk emailben az info@homedirect.hu címen.

Hogyan, mivel történik a csomagok kiküldése?

A Webáruházban megrendelt termékek kiszállítását leszerződött futárszolgálat végzi.

Országos a házhozszállítás?

A Webáruházunkból megrendelt termékeket az általunk leszerződött futárszolgálat az ország egész területén kiszállítja. A megrendelt termék(ek) postafiók címre vagy postahivatalba történő kézbesítésére nincs lehetőség.

Hol és hogyan tudom a megrendelt csomagokat nyomon követni?

Csomagküldeményének státuszát a csomagszám megadásával a https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes vagy a https://jotallas.com/kovetes oldalakon tudja nyomon követni, de emailben is tájékoztatjuk a megrendelés állapotáról.

Mi a megrendelések várható szállítási ideje?

Rendelését a megrendeléstől számított 4-10, de legfeljebb 30 munkanapon belül szállítjuk ki. A szálíltási idő a megrendelt termék elérhetőségétől függ, melyet minden esetben feltüntetünk a termék adatlapján.

Mennyibe kerül a kiszállítás?

§ A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti távollévők között kötött szerződés alapján értékesített áru kézbesítése érdekében az egyetemes postai szolgáltató által nyújtott postai szolgáltatás igénybevételének lehetőségét a kereskedelmi célú internetes honlappal rendelkező vállalkozás a honlapján biztosítja, feltéve, hogy az értékesített áru postai szolgáltatási szerződés keretében történő kézbesítését az egyetemes postai szolgáltató az általános szerződési feltételeiben lehetővé teszi.

Az MPL díjai:

  • Csomagautomatába, Posta Pontra vagy postára kézbesítve: bruttó 990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 0-10 kg-ig bruttó 1990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 10-20 kg-ig bruttó 2990 Ft/db.
  • Háznál történő kézbesítés esetén: 20-40 kg-ig bruttó 5990 Ft/db.

A házhozszállítást a Kumi futár és a GLS futárszolgálata által illetve egyes esetekben saját autóval történik.

Saját autóval történő szállítás esetén előre utalással és készpénzzel fizethet, kártyás fizetésre ilyen esetben nincs lehetőség!

Hogyan lehet a szállítási címet utólag módosítani?

A szállítási cím módosításának igényét kérjük jelezze e-mailben info@homedirect.hu címre, vagy telefonon a +36 (30) 705 8765 -as számon.

Mi a teendő, ha egy termék minősége nem megfelelő/sérült?

Amennyiben nem megfelelő/sérült terméket kapott kérjük jelezze e-mailben info@homedirect.hu címre.

Az e-mailben kérjük csatoljon képet a sérült termékről és tüntesse fel rendelési azonosítóját.

Mit tudok tenni, ha egy termék hiányzik a megrendelésből?

Észrevételét kérjük jelezze e-mailben info@homedirect.hu címre. Az e-mailben kérjük tüntesse fel rendelési azonosítóját.

Hogyan tudom visszaküldeni a csomagomat?

A megvásárolt termék(ek) visszaküldéséhez tetszőleges szállítási módot (postai utat, futárszolgálatot) vehet igénybe. A termék(ek) visszaküldésének közvetlen költsége a Vásárlót terheli, azonban segítünk a vissza juttatásban díj ellenében. Minden esetben egyeztetünk Önnel a visszaküldés megkönnyítése miatt.

A terméke(ke)t az alábbi címre küldheti vissza:

ZenFlex Kft.

Budapest, 1225, Zambelli Lajos u. 41.

A termék(ek) vételárát visszautaljuk!

Mi történik, ha a rendelés kiszállításánál nem vették át a csomagot?

Az általunk szerződött futárszolgálat két alkalommal kísérli meg a csomag átadását.

Ha ez nem történik meg, a csomag visszakerül a raktárunkba